2 BH:ar



Var och träffade Tina efter jobbet idag, åhhhh vad kul det var att ses , men det känns ändå som
att det var igår =) Vi började med lunch, för min del blev det tacobar (ovanligt va ) och massor av
prat om Thailand :D jätte mysigt. Vi avslutade forum med lite shopping, hittade inget på gina tricot.
Fick iaf med mig två jätte snygga bh:ar från New Yorker. Ska även köpa den svarta, men det får bli
till nästa månad. Bh:ar var verkligen något jag behövde och de här satt skitbra på så då måste man
ju passa på eller hur.

På tal om kläder, ska slänga i en hög med tvätt i maskin nu, ska även städa lite i gaderoben

Nämde jag att bh:arna gör så att brösten ser större ut? perfekt för mig med små tuttisar..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hallå!



Om du menar menyn som jag har på min sida så är det sambon som har fixat den :)



Allt bra med dig annars??



Kram

2009-03-30 @ 18:29:51
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Mathilda

kanon snygga !

2009-04-01 @ 00:51:32
URL: http://mathildajohanzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0