Torsdag

Godmorgon! Här sitter jag i pjyamas och sockor, lite kyligt ute. Ussh vågar inte gå in på smhi och kolla hur vädret blir imorgon, kommer nog bara bli ledsen. Vill ju som sagt ha klänning. Det kanske sker ett under ;) hoppas!

Dagens planer är följande

Storstäda det sista + slänga i en hög med tvätt i tvättmaskinen
Handla inför imorgon
Åka till sjukan och spola mina bihålor, Har haft bihåleinflammation sedan i oktober
går ju för fan aldrig över...Suck!
Spa behandling hemma och fräscha upp sig för the party
hyra film och svulla massor med godis
SOVA

Hur ser era planer ut imorgon då ?
vad ska ni göra för kul?

PS: ikväll 20.00 på 5an börjar unga mödrar :) DS



Kommentarer
Postat av: Madde

God morgon :)



Jag har inga planer för morgondagen än.. Vaknade upp med halsont och ont i öronen idag så det kanske blir till att ligga hemma i sängen imorgon :( Ska ni ha festen hemma hos eller?



Ha en bra dag!

2009-06-18 @ 09:47:45
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/
Postat av: julia

jah jag älskar den verkligen!:)

haft en bra dag?

2009-06-18 @ 11:16:14
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0