Söndag

Regnet öser ner ute så det blir till att sitta inne, har varit ute en snabbis och gjort lite ärenden. Idag har älskling och jag fixat med räkningar, bopapper, lön m.m. och sorterat och lagt i olika pärmar, ordning och reda med andra ord! fan vad vuxen man känner sig nu ;)

Åhhh fick en chock när jag läste Stinas blogg om att hon är gravid, hon ska ju snart få barnet och allt :) så himla roligt för henne och hon har döljt det bra i bloggen. Det får mig på bebistankar, har haft det länge nu och när man minst anar kanske det kommer stå något här i bloggen. Vem vet ;) you never know!

Ska fortsätta att storstäda här hemma nu, ska bli fint till midsommarveckan.. Har precis slängt i en till hög med smutstvätt i maskinen och ytterligare 2 högar blir det idag, ska tvätta upp det mesta. Hushållsniki med andra ord! Hemmafru skulle inte vara helt fel..




Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Jäkla skitväder!



En bebis skulle inte vara helt fel men jag bor ju hemma än så för mig får det vänta. Kul för Stina:)



/E

2009-06-14 @ 15:18:02
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0