Sleepover

Godmorgon!

Eller god middag, jag är så trött ska ni veta så jag kommer att gå och lägga mig när som helst, men tänkte bara skriva några rader i bloggen först, bjöd över tjejerna igår för en sleepover hos mig, vi hade hur trevligt som helst, massa skitsnack, skratt och sånt. Har inte skrattat så mycket på länge.

Bjöd även på middag, det blev kyckling, potatis i ugn och 2 olika såser, blev helt okej :) men åt dock för mycket och mådde lite illa efteråt, Tina gjorde kycklingen som blev hur god dom helst. Sen blev det ju självklart en hel del svullande av godis. Sedan blir det alltid snack om gamla minnen. Vi har ju ändå hängt ihop ett bra tag nu, låt mig se, hmmm snart 6 år :D och vi kommer att hålla ihop livet ut, bo på samma ålderdomshem m.m. ;) haha ser det framför mig ;)

Vad vore livet utan sina bästa vänner som alltid finns där, får en att må så bra, får en att skratta och våra underbara minnen <3 det betyder så mycket!

Men som sagt, de sov över och vi avslutade kvällen med att kolla på film, jag somnade som vanligt först, ovanligt, NEJ!  och gick upp tidigast. Ska lägga mig i soffan nu och kolla på mordkommissionen, jag fick alla säsonger av älskling <3 TACK sötnos <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

stackars dina kompisar som får höra dig SNARKA ;) mohahaha

2009-06-05 @ 13:37:43
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0