Midsommar

Godmorgon Sverige!

Midsommar igår, helt perfekt, men vädret var inte på topp fram mot kvällen. Det var synd.

Dagen började med att vi åt sillunch, för min del blev det lax, äter inte sill. Blä. Vädret var på topp, trevligt sällskap. Efter lunchen blev det en hel del prat. Och vid 15.00 tiden drog vi till midsommarstången som låg ca 10 min gångavstånd bort. Självklart var det något vi hade glömt. Snäll som jag är så erbjöd jag mig att gå hem. Och det var då ösregnet kom. Jag tog bilen tillbaka och vi tog alla barnen i bilen,( vi var 13 stycken i bilen) . Haha! åkte hem med dom. Hämtade nästa gäng. Eftersom att jag är nykterist blev det en självklarhet att jag var chaufför.

På kvällen grillade vi, behöver jag nänma vad jag åt, okej då! Lax med potatissallad och sås. Mmm mumsigt! Vi var väl deygt 30 personer vilket var roligt, tyvärr hinner man inte umgås med alla. Men så blir det!

Vid 1 tiden begav vi oss hemåt. Blev alltså inte så sent, det var rätt så skönt då man var rätt så trött.

Tack underbara människor för en lyckad midsommar (trots vädret ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0