Måndag

Fan vad jag är trött, ska snart lägga mig i soffan och glo på top model, lär ju somna, sov inte så bra i natt. Skitjobbigt då jag skulle upp tidigt och jobba. Men det gick bra ändå.. Tidig kväll för min del. Händer inte så mycket idag, ska hem till mamsen lite senare, älskling ska hjälpa dom med en sak och så.

Har varit rätt effektiv idag, när jag tog pauser från jobbet  ( jobbar hemifrån ) så slängde jag i en hög med tvätt i tvättmaskinen, fixade med disken och har skurat och damsugit. Det kallar jag duktigt eller vad ;) Ska tvätta upp alla kläder innan midsommarhelgen tänkte jag. Har inte så mycket kvar. Fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder. Haha! I just love it!

Måste pallra mig till förrådet också och hämta alla sommarkläder, eller är det någon ide med tanke på vädret det senaste dagarna, suck! Hmm får väl vänta med att hämta in alla kjolar och skjorts tills jag ska till Thailand. Tråkigt tråkigt..

Ojj nu börjar snart top model och jag har inte hunnit göra en varma koppen än så måste sluta nu, vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Emma

hej gumman. jo de är bra med mig,. men ja tror ja blivit allergisk mot något=( Ja hoppas inte de är mot mina katter! Älskar dem så himmla djupt!

Hur är det med dig? skönt med sommar?

kram

2009-06-16 @ 08:51:59
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej och hå!

Hur står det till här? ;)



Jag har nyligen skrivit ett inlägg i min blogg och ber om åsikter gällande mig, mitt mående och grejer runtomkring - menframförallt om min roll som ung mamma!

Kika gärna in och lämna en rad eller två, frågor gillas också!



Tack på förhand :) Kram!

2009-06-16 @ 15:21:14
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0