Lördag

Hej bloggen!

har varit vaken sedan halv åtta och har både hunnit med att jobba, fixa här hemma, duschat och så var vi iväg i en prylaffär nyss. Ska snart börja fixa oss för vi ska på grillkväll hos mammsen och B, ska bli mysigt, synd bara att det inte är varmare och soligt så att man kunde sitta ute och äta men men. Killarna ska även kolla på fotbollen ikväll. Inte för att jag kommer att kolla. Tar med mig datorn så kan jag blogga där.

Tänkte visa lite bilder som min kära vän Tina hade på mig på sin dator så det kommer upp lite senare. Bla från studenten och midsommar..

Åhhh på tal om midsommar, snart är den här, PLZ att det blir fint väder, vill ju ha min nya klänning från Nelly ju.



.

Kommentarer
Postat av: Mippi

Hej sötnos nu är jag tillbaka i bloggvärlden :) å läser din blogg nu framöver, mkt att ta igen hihi.

Har jobbat så mkt o blivit gravid :) så man är lite slöare hihi.



Kraaam (hoppas du inte glömt mej även om jag bytat blogg)

2009-06-06 @ 21:05:05
URL: http://www.maddee.se
Postat av: Julia

Älskar kläderna från nelly :D



Jättefin blogg! :)

2009-06-08 @ 14:41:56
URL: http://lyckaan.bloggerska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0