Gårdagen, min födelsedag :)

Hej Bloggen!

Igår fyllde jag år :) och min födelsedag var underbar. Vädret var på topp, men ändå hade jag gråten i halsen hela tiden. Jag vet inte men jag tycker att tiden går för fort. Jag är rädd för tiden, thats it :(

Men iaf. Fick jätte fina presenter av alla, ska visa bilder snart :) och Karin jag är KÄÄR i linnet jag fick av er, köpte ett lila sånt idag ;) Lär ju köpa alla färger, ler!

Vi åt tårta som jag och bror hade gjort, Chokladtårta! på kvällen grillade vi med nära och kära <3

TACK TACK TACK för en underbar födelsedag allihoppa och för presenterna! <3

Min och brors goda tårta :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

GRATTIS!! I efterskott... :) Snacka om superduperväder! Önskar att jag kunde flytta min födelsedag från kallaste, blötaste december till mitt i sommaren...



Kram kram!

2009-06-28 @ 20:44:27
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Jen

Recept på tårtan tack, kram

2009-06-28 @ 23:46:25
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Lelli

Suck, du och din Geisha ;) haha!

2009-06-29 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0