Fredag

Nu blir det ett sånt här "tråkigt" inlägg utan bilder, orkar nämligen inte sätta på min egen dator utan sitter på älsklings just nu. Min bror är här och älskling och han spelar Guitar Hero. Han ska sova här eftersom att vi ska ha "kalas" för släkten imorgon för båda oss ;) Imorgon fyller jag år. Känns inte som det! Hmm ett år äldre då. Tiden går fort, jag tror att detta år kommer att bli bra på många sätt och vis.

I veckan har jag jobbat en hel del, sen igår var jag hos bästis med Sandra, vi badade, eller iaf dom, medan jag solade, är ju en badkruka. Hur mysigt som helst och jag har massor med bilder, ska lägga in dom snart så att ni får se. Vi grillade lax med färskpotatis och åt hallonpaj. Mmmm riktigt smarrigt. Var en hur mysig dag som helst. Dock brände jag mig en del.

Idag har jag jobbat hela dagen. därför har jag inte hunnit blogga som ni förstår. Hörde på nyheterna om Michael Jackson :( Ussh det kom verkligen som en chock, jag gillade honom som artist. Älskar låtarna som Black or White och så är det någon lugn låt som jag alltid glömmer namnet på. Hmm! Fan! Varför. Jag som ville se honom live. Varför ska man dö :( han var inte gammal heller. Life is hard! R.I.P @->---



Lelli


Jag såg din kommentar ;) Gullungen min, saknar dig massor och hoppas ni har det UNDERBART i Grekland, önskar att jag var hos er <3 Tack för kommentaren gumman, LOVE YOU! Hälsa Alla!


Ska lägga mig i sängen nu och läsa en bok

Kommentarer
Postat av: Lelli

Hihi ^^, Saknar dig med Niki <3 Vore faktiskt kul att åka utomlands med dig, bara dig och inte familjen ;) Haha! Sjælvisk jag ær som vill ha dig før mig sjælv :P

Mamma och jag pratade om ålder, hr du tænkt på att jag fyller 16 næsta år och Mikaela fyller 18? :O:O:O Det verkar så mycket, jag kænner mig fortfrande dom en liten plutt liksom ;D

LOVE YOU TOO!! <3

2009-06-27 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0