Varför Blogga ?

Joo för att jag tycker att det är så himla kul att skriva. Sen är det kul att om några år läsa allt. Desutom får nära och kära följa med mig i min vardag. Sen har man lärt känna vissa genom bloggandet som man snackar med på msn. Jätte kul !

Jag hoppas att ni kommer att följa mig i fortsättningen också för jag tänker inte lägga ner bloggandet än på länge. Jag måste bli bättre på det också. Men nu när det varit så UNDERBART väder så har man prioriterat andra saker. Men det får det bli ändring på. Sen har jag ju ett mobilt bredband som ännu inte FUNGERAR. Blir galen. Så det blir inte att man tar med sig laptopen så mycket som man velat. Nej nu ringer jag och KLAGAR imorgon. Vi skaffade det i september förra året och det fungerar inte, vi har ringt och ringt men de åtgärdar INTE det, nästan lite sugen på att skriva ut företagsnamnet. Hmmm blir GALEN..Desutom betalar vi för SKITEN varje månad....

Så morgondagens MÅSTEN är

- Läkarbesök
- Ringa ett viktigt samtal
- Beställa behandling på Hasseludden ;)
- Ringa ang mitt mobila bredband



Har inte så mycket annat inplanerat imorgon, får se vad jag hittar på! Och vet ni, BUHU vi har ingen tv hemma, eller rättare sagt INGA kanaler, Fattar ni, inga KANALER, Vi får helt enkelt skylla oss själva eftersom att våran förening har bytt operatör m.m. och vi skulle beställa kanaler. Och det har vi gjort i sista sekunden. I GÅR, när tv:n blev svart kom vi på det, så himla typiskt, och våran boxer kommer om 3 arbetsdagar, hoppas den hinner komma imorgon. Kul att inte ha någon tv på hela helgen. Hmm! Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0