Helvetet

Åhh nu kommer tankarna och jag måste skriva av mig dom så att jag kan sova. Jag är så jävla trött på min hälsa just nu. Helvetes jävla SKIT säger jag bara, det blir värre och värre för var dag och jag orkar snart inte längre. Allt började oktober 2007 då jag opererades i halsen och näsan för att jag andades fel vilket gjorde att jag blev trött i andningen och fick lättare syrebrister. Jag opererades och operationen i sig lyckades men sen började en resa i helvetet.

 Intensiven var nog värst. Jag trodde att jag skulle dö, jag kunde knappt andas. Speciellt inte genom näsan som var helt igensvullen, halsen var också svullen så jag hade verkligen svårt med andningen och fick panik. Fick inte i mig någon vätska så jag fick ha dropp i fyra dagar och fick en egen morfinpump som jag styrde över. Jag var rent ut sagt livrädd och jag trodde att det skulle bli slutet för mig. Jag fick en reaktion efter operationen. En knöl i halsen som läkarna inte visste var det var. Och den försvann inte. Fick springa hos läkaren varje jävla månad i två år. Det tog på krafterna. Knölen försvann dock men då började nästa helvete. Den försvann i november 08 och efter det har jag mått allt sämre för var dag, det visar sig att jag har flera bakterier i både näsa och hals. Och en kronisk bihåleinflammation.  Jag har gått på fyra antibiotikakurer+ andra mediciner och det går inte bort. Sedan fick jag även en annan sjukdom som jag idag äter medicin för som jag kommer att få äta hela livet. Och ta prover var 6e vecka.

Jag måste opereras igen för jag pallar snart inte. Jag får tyvärr inte tag i min läkare som jag har sökt 3 gånger nu. Men jag hoppas att en dag att jag får min operationstid. Så att jag kan bli bra :( För det här tar på krafterna , det gör det! och jag orkar inte fejka ett leende längre. jag vill bara vara äkta ! Men jag vågar inte opereras igen, tänk om det bara blir värre. Im scared to hell. Valet är svårt, vad fan ska jag göra.

Nej imorgon ringer jag igen, och ber om att få bli uppskriven för en operationstid. Men jag måste först få bort dessa jävla bakterier, annars kan jag inte opereras säger dom. Men vad fan. Det går ju inte ?

Känner mig jävligt negativ nu men jag ångrar mig så himla mycket att jag ens gjorde den här förbannade operationen. Då var min andning bättre än den är nu. FAN FAN FAAAAAAAAAAAAAN.................

ÅHHH :(



Kommentarer
Postat av: Johanna

men gumman vad jobbigt, jag känner mig orkeslös jag med, har haft hög sänka i kroppen, läkarna tror att jag har någon infektion i kroppen för jag mår dåligt hela tiden huvudvärk, orkar knappt göra något hemma.

2009-07-03 @ 00:56:28
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Postat av: Rune Mo

Förstår att du måste haft, och har jättejobbigt. Men du är en kämpe. Det ser jag på hur du skriver och uttrycker dig. Jag tror det kommer gå bra för dig. Önskar dig all lycka!

2009-07-04 @ 21:38:46
URL: http://morune.wordpress.com
Postat av: Rune Mo

Kommer ihåg vasamuset. Det var ett tag sen, men minnen sitter kvar. Jag känner igen att man "vill ge upp". Vissa gör det, andra inte. Du är nog den sistnämnda. Å du! Hälsa Benny å mamma så mycket från mig. Tråkigt att Micke gick bort. Har har det nog mycket bättre där han är nu. Hur är det med Anita?

2009-07-05 @ 00:45:16
URL: http://morune.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0