Onsdag

Godmorgon!

Har varit vaken en stund redan. Fråga mig inte varför. Åhh vad glad man blev när man tittade ut genom fönstret och att solen är framme, det var ett tag sedan. Dock ska det bli kyligt i eftermiddag, bara 15 grader, men vad fan, man får väl vara glad så länge solen är framme idag, för resten av veckan ser inge rolig ut. Regn!

Hmm undra vad man ska hitta på då ?


Hmm något jag kom att tänka på just nu är att jag är rätt tydlig och ärlig med vad jag tycker och tänker om människor. Man ser på mig direkt om jag inte trivs med en person. Varför ska man umgås med personer man inte trivs med ? Varför fejka ? Jag vill ha vänner för att jag vill lägga ner tid på dessa människor istället för att bara ha "ytliga" vänner.
Jag har två riktigt nära vänner som betyder massor för mig och de är dom jag umgås med varje vecka.

Är så trött på att folk skryter om hur MÅNGA vänner dom har, då kan man ju verkligen undra hur många RIKTIGA vänner dom har. Det är väl ändå DET som är det viktiga ?

Jag har iaf världens bästa vänner 

















Kommentarer
Postat av: Rune Mo

Du har helt rett i vad du säger. Det var dagens sanning måste jag säga. Like it!!!

2009-07-29 @ 11:00:35
URL: http://morune.wordpress.com
Postat av: Tina

hej gumman ! du betyder vännen <3<3<3

2009-07-30 @ 12:13:39
Postat av: Maria

Jag håller med, hellre några få nära vänner än många ytliga :)

2009-07-30 @ 13:02:43
URL: http://mangoopaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0