Lördag

Hej kära vänner!

Tänkte ta mig tid till att blogga en del nu, har ändå inget speciellt att göra, älskling spelar guitar hero med sin bror och jag sitter ute på altanen på min nya solstol. Härligt som fan. Nu kan jag äntligen sitta och sola på dagarna. Vi har både dag och kvällssol ;)

Vad har ni gjort idag då ? själv har jag bara tagit det lugnt, skulle på kalas idag men det blev inte så. Älskling och jag drog iväg rätt sent och köpte solstolar och sedan storstädade jag hemma. Jag lagade t.o.m middagen ;) det blev köttfärsgratäng med kroatisk krydda, jätte gott ! Mamma jag kan faktiskt laga mat själv ;) Så det så!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja niki kan laga mat ;]

2009-07-04 @ 19:30:21
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0