just nu

Håller på att jobba med min design som inte är klar på långa vägar men är för trött för att fortsätta. Just nu sitter jag och kollar på tv4 fakta, är barnvakt så det lär bli en sen kväll. Trött som fan är jag men ska agera chaufför senare så det är bara att hålla sig vaken + att jag ska hem sedan. ZzzzZzzz.

Imorgon är det dagen D för vårat badrum vilket innebär att älskling ska börja med badrumsväggarna, sedan är hela badrummet klart förutom förvaring och nytt handfat, sakta men säkert går det framåt nu. Det jobbigaste är att vi inte kommer att ha en toalett och dusch. Dusch är lätt att fixa då älsklings päron bor grannar med oss, men värre är det med toalett, har ingen lust att springa till dom så fort det kniper, haha! får väl införskaffa oss en potta eller något ;) Det tar ju inte bara någon dag att fixa väggarna heller. Ussh drar mig verkligen för det här men vill ju fixa det så fort som möjligt..

Så upp tidigt blir det, köpa material m.m. Kakelplattorna har vi redan köpt. Sen ska vi även storhandla och lite sånt, löning imorgon ju ;)

Skönt att JAG slipper renoveringen, för mig är det bara att gå och lägga sig efter att vi har storhandlat.

Ska även passa på att jobba så mycket som möjligt så man slipper vara hemma.

Såhär ser badrumsgolvet ut. Inte världens bästa bild men den funkar

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Kul att fixa till badrummet nu:)



/E

2009-07-24 @ 09:22:59
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: julia

Förlåt att jag stör.

Men gå gärna in på denna sidan http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823

och så ser du den lila blomman med ett hjärta bredvid som ligger på ett trädbord.

Snälla rösta på den så är du guldvärd.

Det är min bild och skulle gärna vilja komma en av dom 10 bästa.

Snälla snälla rösta.

Om du inte hittar bilden så gå in på mn blogg så finns bild där.

Tack !

2009-07-24 @ 16:31:53
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0