Italiensk middag + bio

Shiiit vad jag är trött, vi var som sagt på bio idag och såg Harry Potter.
Den var helt okej men gillade inte slutet. Jag somnade till i fem minuter också
och vaknade till av en jätte smäll, haha fick sådana här "stirriga" ögon och blev
klarvaken på en sekund. Vad jobbigt det är att försöka hålla sig vaken när ögonen
bara går i kors hela tiden och ögonlocken är tunga. Efter bion käkade vi på en
italiensk restaurang, jag åt pasta med pesto och tomatsås och parmesan.

Nu är vi hemma och älskling har två kompisar här och de sitter och spelar
Guitar Hero. Ska kanske jojna om en stund. Om jag inte somnar här framför datorn.

Vad gör ni då ?




Mmm ..


Kommentarer
Postat av: Jen

Tja, vi fixar och latar oss hemma för Kalle har svininfluensan så vi ska vara isolerade här i en vecka, jaha ja,,,,, undrar när man börjar klättra på väggarna,, kram

2009-07-17 @ 22:19:36
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Sune

Gonk

2009-07-17 @ 23:10:18
Postat av: Rune Mo

Det där såg gott ut. Vad hade du gjort för pastasås?

2009-07-19 @ 22:36:15
URL: http://morune.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0