Hasseludden

Vilken dag vi har haft, helt underbar. Vi var på Hasseludden, ett spa! Hur fint som helst och vilken utsikt. Vi badade i varma källor, simmade och pratade en hel del. Kääärlek. Vi fick en "kimono" badtofflor och badkläder som vi skulle ha på oss hela vitselsen, som vi sedan fick ta med hem. Vi gick på en samurajstig, sprang från myror och skrattade en massa. Åt god mat, laxen var perfekt, provade också sushi, inte så gott men kul att pröva på. 

Senare på kvällen tog vi varsin lång dusch. Åhh inredningen var helt underbar, min stil. Gillar ju asiatisk stil.  Blev lite shopping också som ni ska få se snart. Man får verkligen ett lugn på Hasseludden, samla tankarna, det negativa försvinner och man går bara och ler. Det kostar dock en hel del där men det är bara bra..

Vi fick även lyssna på en som berättade hur japanerna "badar" m.m. Väldigt intressant!

Tack B och mamma för presentkortet där ♥
Tack älskling för en bra dag ♥

jag innan vi går in på spa anläggningen


jag luktar på olika växter


På samurajstigen. Den härliga "kimonon" fick vi ta hem


Hur god lax som helst, råkade ta lite mkt wasabi och sås ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg header:)

Besök gärna min blogg, och kanske slänga in en kommentar?;)

kramar

2009-07-16 @ 02:15:15
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Anna

tack detsamma :D

2009-07-16 @ 19:07:21
URL: http://anoziz.blogg.se/
Postat av: ppp

du är otroligt vacker!!!! maila mig! :-D söt man från sthlm.

2009-07-16 @ 20:51:17
Postat av: Marvia

Sjuuuukt fin blogg har du! =)

2009-07-17 @ 03:16:30
URL: http://marviaasmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0