Gårdagen

Tänkte berätta var jag var i går, vi åkte till Sandhamn som vi gör varje år. Både jag och älsklings familj var med och vi hade hur mysigt som helst. Vi spenderade hela dagen där! Gick runt på ön bland sommarhusen och gick sedan upp på en klippa för att njuta av den vackra utsikten, mitt och älsklings "smultronställe".

Sedan gick vi till poolområdet för lunch. Blev en ostpizza för min del, olika oster så som gorgonzola och feta. Där satt vi i flera timmar och umgicks och bara njöt av livet. Barnen badade i poolen, men det blev inget dopp för min del. Jag badar bara utomhus utomlands.

Jag och älskling tog med min syster på en promenad runt ön. Vi var borta i en timma och tog massor med bilder  " som vanligt ".

Efter en stund blev det dags för middag på Sandhamns Värdshus tror jag det var. Mmmm deras fisk och skaldjursgryta är underbar och den kan jag rekomendera starkt.

Tiden gick och vid sjutiden drog vi hem. Båtresan tar ju ett tag så vi var hemma vid halv tio tiden då det blev efterfest hos mamma och B. Jag och älskling stannade bara någon timme för att sedan bege oss hemåt.

Tack för en underbar dag med min underbara familj ♥

Repris nästa år ? ;)
jag påväg till Sandhamn


När älskling, jag och syster gick promenad med Mexx runt ön


Utsikten från båten


Mexx på klippan


Jag är glad ;)


Jag och lillasyster, snart kanske man skaffar en egen unge ;)


Mexx fick självklart förlja med


Den goda fisk och skaldjursgrytan, Mmm mumsigt!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad härligt det ser ut! Hoppas att det blir varmt och soligt hela augusti nu, jag vill vara utomhus och njuta massor innan det blir kallt och mörkt. Vad söt lillsyrran är!



Kram!

2009-07-30 @ 17:56:14
URL: http://annuendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0