071709

Godmorgon

Vaknade vid halv elva, är rätt så trött då jag inte kom i säng föränn vid fem-tiden. Vi hade några vänner på besök och det blev en hel del prat och sen helt plötsligt var det både ljust och sent " eller tidigt " ute. Men det var trevligt. Är inte sådär jätte seg idag som jag trodde att jag skulle vara då jag bara sovit 5-6 timmar, behöver minst 8-9 för att "må bra". Älskar att sova med andra ord.

Idag är det fredag, och vi ska snart iväg till Sickla för att gå runt i affärer och sedan blir det bio + restaurang. Vi ska se Harry Potter. Den är ju rätt lång så man får hoppas att man inte somnar ;) .. Sen blir det nog italiensk mat, love it! Mina kusiner är italienare så det ligger nog i blodet. Det visste ni inte va!

Har på mig en jätte söt topp från Gina Tricot och jeansleggins. Fotar det sedan så ni får se.


Kommentarer
Postat av: Cila

Fin header, har du gjort den själv?

2009-07-17 @ 13:00:18
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/
Postat av: josefine

jag & min kusin såg den,

den e faktiskt bra ;)

2009-07-17 @ 16:50:21
URL: http://www.jossan-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0