Träning...

Längtar tills mamma kommer hem från Thailand nu eftersom att vi ska börja träna då, 2 dagar i veckan. Ska bli hur skönt som helst. Vill få lite muskler och en snygg kropp till sommaren. Sen trivs man ju bättre med sig själv om man gillar sin kropp. Mitt problem med min kropp är att jag tycker att jag är FÖR SMAL. Hatar mina smala ben. Så jag ska träna för att få muskler inte för att gå ner i vikt. Tvärtom :)

Om ni har några tips på bra övningar för att få ben/arm muskler
och sen en snygg mage så säg gärna till ..


Tills mamma kommer hem får jag nöja mig med långa promenader med Mexx.







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det låter som en superb idé- steppass ger bra lårmuskler och vader också... vader=sprigna!

Go for it !!

2009-01-06 @ 12:21:15
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0