Söndag

hej mina kära läsare, vilket underbart väder det är ute, ska nog ta en härlig promenad om en stund. Har lite att uträtta innan. Har fixat lite här hemma och sen har jag tvättat, har två maskiner kvar att tvätta, sen är alla plagg tvättade. Men då kommer nästa problem. Hur fan ska jag få plats med allt i gaderoberna. Hmm!

Idag ska vi storhandla och lite sånt. Måste även köpa fler rökelser och doftpåsar. Är galen i sånt.

Idag åker desutom mamma, B och mina syskon till Thailand/ Phuket. Så jag och älskling ska ha Mexx här i hela 16 dagar, underbart. Sen ska jag desutom låna deras bil..Jippie. Älskling och jag har en egen bil, eller ja det är älsklings bil. Jag har ju bara tagit körkort för automatbil så jag kan inte köra den.. Men vi ska skaffa en bil tillsammans snart!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fina ögon du har sis <33

2009-01-04 @ 12:19:56
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Shoppa på :D

2009-01-04 @ 13:24:39
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0