Nu pratar vi buisness här

Som ni kanske läste här nere har jag varit vaken sedan halv fyra. Jag tror jag vet varför, låg och tänkte på min affärside helt plötsligt och kunde inte sluta. Jag vill jobba vidare på den, jag vill lyckas med den , jag ska göra den verklig och det ska ske inom de närmaste veckorna. Thats it. Nu ska jag verkligen utveckla den. Jag ska skriva ner ALLT jag tänkte på inatt. Göra en mindmap. Presentera idéen till B och sedan sätta igång. Jag vill det här och jag tror på den så. Jag tänker inte sitta och rulla tummarna, nej nu pratar vi om buisness här.

Vad det är vill jag inte berätta än. Jag sa det för länge sedan också men la ideen på hyllan ett tag men nu är jag tillbaka.
Självklart ska ni få veta när tiden är inne.



Har ni drömmar, förverkliga dom, kämpa för dom :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Berninge

mysig filt :)



drömmar är fantastiska men slår oftast aldrig in :/ typ 1 på miljonen..

2009-01-19 @ 08:21:52
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: jenny

don't dream your life, live your dream :) vet inte var jag fått det ifrån men det låter bra!!

2009-01-19 @ 11:18:58
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0