Fredag

Märker ni något skumt med min design? I do. Ska försöka fixa det snabbast möjligt. Sitter även och funderar ut en snyggare design. Den kommer att komma upp nästa vecka. 

Idag har jag gjort rätt så mycket i våran lägenhet. Dagen började med att vi åkte till ikea. och självklart kommer man hem med massor av saker därifrån. Det var meningen att vi skulle kolla på någon piffig lösning till badrummet. Vet hur jag ska göra nu . Det slutade med att vi gjorde om hela hallen idag. haha. Blev mycket bättre än det vi hade innan. Jag kommer att visa bilder så fort jag hittar min kabel. Så länge blir det inlägg utan bilder, skittrisst men bättre än ingenting, right ?.

efter Ikea åkte vi för att hämta min lillebror som är här nu, han ska sova här. mysigt. vi har lekt med exprediment idag, skitkul!

Har fixat och donat här hemma så nu är det fint, har mycket kvar men det får jag göra imorgon. Orkar inget mer ikväll..

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, äta massor med godis och kolla på skräckfilm


Kommentarer
Postat av: *Mippi*

hej! nä tyvärr :( jag använder frisör schampo o balsam annars gör jag inget med mitt hår. dock e de fult å slitet nu måste klippa å färga de snart =)

Jaa får hoppas jag får uppkörning i Jan annars måste jag göra om teorin :( :( helt SJUKT!! nu gäller de ju bara i 2 månader.

2009-01-02 @ 20:11:29
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Ja de e verkligen sjukt att dom tagit från 1 år till 2 månader.. jag fick ju uppkörning 1 månad efter teorin :( så väntar på att körläraren skall ringa en dag, blir några lektioner till. Men e jävlgt trött på de nu, pga de med teorin. jag vill verkligen inte göra om de för de va jättesvårt :(

2009-01-02 @ 20:15:39
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: Maria

Sv: Tkr jag med :) Dom är jättesköna!

2009-01-02 @ 20:43:34
URL: http://www.mariacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0