Fem rum och kök

Blir inte så mycket bloggande på helgen som ni kanske märker, men ett och annat inlägg blir det iaf. Idag har vi inte gjort så mycket, jag har jobbat, sen städat och fixat här hemma. En dröm jag alltid har haft är att ha ett dressingroom till alla mina kläder och skor, har inte plats i gaderoberna fast jag har tre + tre överskåp där jag har alla mina skor, men det räcker inte.

Vill flytta till något större, helst ett radhus eller en villa. Med sådär fem rum och kök skulle vara lagom. Vill ju skaffa barn inom en snar framtid. Har tänkt på det mycket och känner mig redo. Men vill som sagt bo större först.

Nu skulle man vara miljonär :) jo jag ska nog ta och bli det, imorgon :D

Mitt hår växer som ogräs, ser lite skumt ut där uppe, har haft toffs! är osminkad också vilket
jag trivs i :) tycker jag ser bättre ut då


En av mina fulla gaderober, stackars mina kläder


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Tack!

Ha en bra lördag! (minns inte om jag redan svarat?!)

2009-01-17 @ 21:52:50
URL: http://alessandra.se
Postat av: Jenny

Och mina stackars kläder ligger som packade sillar i lådor nu :( Stackarna, och skrynkligea lär dom bli!

2009-01-17 @ 22:47:20
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag gillar dina stora drömmar :D Och du ska se, att så blir det :)



Nattis

2009-01-17 @ 23:28:11
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0