Tisdag

Godmorgon sötnosar!

Har ni sovit gott ? själv är jag utvilad och pigg. Drömde att jag var på sjukhuset men glömde några papper så jag fick ta cykeln och cykla hem igen och det gick skit trögt, hade ändå missat min tid när jag kom tillbaka, fan vad förbannad jag var! Hoppas inte detta inträffar då jag faktiskt ska till läkaren idag.

Ska snart göra frukost, blir hämtad av mamsen klockan nio då vi ska på bokrea och lite sånt. Alltid kul med lite böcker. Desutom bjuder de på frukost vilket är trevligt, men jag ska nog äta lite hemma också. Mitt knäckebröd som jag äter varje morgon, man märker skillnad på mjukt och hårt bröd, min mage mår mycket bättre av hårt bröd! länge sedan jag åt mjukt..

Åhh imorgon är det löning, skönt! älskling och jag ska storhandla då, ser fram emot det, älskar att handla. Ska även jobba imorgon, ska kolla med B om jag kan åka med honom.  Men idag är det bara tisdag så då ska jag fokusera på denna dag!

Får se vad vi hittar på efter bokrean och vad jag hittar för skoj, jag tjuvkikade lite här om dagen och såg att de har smoothieböcker, kanske är något ;)

Laptopen följer med under dagen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag sov mycket bra!

2009-02-24 @ 07:44:39
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åååh bok rea!? Det låter inte illa det, hoppas att du gör någar ritkigt trevliga fynd..! så kan du tipsa mig sen om vad jag ska köpa ;D

Ha en bra dag tills vi hörs igen... Kraam!

2009-02-24 @ 08:59:46
URL: http://misssandi.blogg.se/
Postat av: Sandra

he he ser nu vad du ska göra idag ;)! Å har bokrean börjat! Jag behöver pengar och sen vill jag köpa böcker!!!!!!!!!!!

2009-02-24 @ 12:18:32
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0