Min måndag

Nu är jag nog klar med designen för idag, finns alltid något man kan förbättra men inget mer idag!

Älskling kom precis hem och håller på med maten, jag förberedde genom att tina körrfärsen och koka potatis, snäll jag är va, händer inte allt för ofta, men tänkte att jag skulle vara extra gullig idag . Sen är det tiptop hemma, rent och fint!
Till middag blir det köttfärsgratäng med sås, smarrigt! är riktigt hungrig!

Har varit en lugn och slapp måndag, inte gjort mycket förutom att städa, tvätta och kollat på film, Frozen River, inte sådär jätte bra men duglig! inget jag rekomenderar..

Blir en till film senare ikväll, Made of Honor :)

Sen ikväll halv sju är det Unga Mödrar på femman också, intressant program!


Kommentarer
Postat av: Elena

Men att gå är ju jättebra!



Va fint du har gjort med din blogg. (:

2009-02-23 @ 17:03:49
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jo, jag känner verkligen för att färga det så.. eller om jag bara lägger dit några ljusare slingor ;P

För jag vet inte om jag vill förstöra min naturliga färg xD

2009-02-23 @ 17:10:34
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0