Veckans planer

Har tryckt i mig min fjärde lussekatt precis, det är ju så gott så man kan inte sluta äta, sitter och suktar på en till, kommer inte bli några kvar innan denna kväll är slut ;) men då får jag väl baka nya helt enkelt, dom är ju till för att ätas så!


Har varit en lugn söndag för våran del. Tog en rejäl sovmorgon innan jag började fixa lite. Älskling och jag tog en fika på ett café för att fira lucia och tredje advent. Jag åt en chokladbakelse med hallon i, en av mina favoriter. Sedan har vi bara myst här hemma. Skönt att bara ta det lugnt på en söndag innan veckan börjar om.


Mina planer för veckan är

Massor med träning, simning och kanske någon rolig aktivitet, är nyfiken på att testa yoga. Så imorgon ska jag bege mig ner till gymmet. Ska även förbi banken, få iväg viktiga brev. Ska även försöka hinna med att tvätta så mycket som möjligt. Det sista av julklappshandlingen ska bli klar denna vecka också, har inte många paket kvar vilket känns skönt. Sen blir det som vanligt hemmasysslor och lite annat. En rätt så lugn och skön vecka innan det är dags att förbereda inför julen och så.. Måste börja planera för nyår med. Vad ska ni hitta på för skoj ?


köpte nya stjärnor i helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0