Varit duktig på gymmet :)

Vet ni vad jag har gjort i dag, jag har varit på GYMMET :D och det gick jättebra förutom att jag inte visste hur man startade cykeln först, men sen insåg jag att det ända man behövde göra var att cykla så startade den av sig själv HAHAHAHA.. Jag var sååå nära på att fråga någon om hjälp och det hade varit lite pinsamt ;) Jag är bra dum alltså :P


Så det blev 25 minuter på cykel, 10 minuter på en crosstrainer och sedan 35 minuter på löpbandet, sen 20 minuter promenad hem på det. Så jag känner mig verkligen duktig, ska dit imorgon bitti igen, frågan är om man kommer att ha träningvärk imorgon när man vaknar, det återstår att se. Dock har jag bara nio gånger kvar att gå och gymma då jag köpte klippkort. Mitt årskort börjar gälla i januari, och då kan jag träna hur mycket som helst och simma i ett HELT ÅR :D .


När jag kom hem från träningen väntade en STOR tonfisksallad på mig som älskling hade gjort. Som ni kanske märker tränar jag INTE för att gå ner i vikt utan jag ska bygga muskler och former på min spinkiga kropp. Hatar att vara såhär smal...Så träning och massor med bra mat, det är det som gäller för mig.


Innan jag drog till gymmet tog jag och Tina en tripp till Nacka Forum. Hittade några julklappar jag ska köpa, hittade dock mycket till mig själv också men jag köpte inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0