Sveriges fulaste hem

Kanske redan har berättat det är men minnet är kort så jag tar det "igen". Jag är så trött på vårat kök här hemma, gammalt och trisst så jag mejlade Sveriges Fulaste hem i hopp om att de skulle tycka att köket var fult. Ja de kanske inte är direkt fult men dom kanske skulle nappa ändå, så jag fotade, skrev ett långt mejl och skickade iväg. Och jag får svar från produktionschefen som säger det jag ändå visste, att vårat kök inte var fult och så. Men han gav mig massvis med tips på hur vi kunde fixa till det här hemma vilket var kul. Att få svar från tv är ju inte vanligt precis, det brukar typ bara vara tack för din ansökan bla. bla .bla. Men här får jag ett jätte långt svar :) Go Sveriges Fulaste Hem ;) hehe..



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vad roligt med ett svar!:)



/E

2009-12-19 @ 10:07:58
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0