Sjuk

Nu är jag risig, riktigt risig. Jag som ALDRIG är sjuk förutom dom sjukdomarna jag redan har. Men feber, det har jag bara fått i samband med sprutor, så det här med feber är nytt för mig och jag mår rent ut sagt skit. Inget hjälper heller, dricker, äter glass och tar treo, men den bara höjs. På en jävla timme har jag gått från att må prima till att vara jättesjuk... Aahhhhh. Jag tycker synd om mig själv :( Jag är vaccinerad mot svinisen så det kan det väl inte vara ???


Krya på mig Niki ♥

Vi hörs imorgon, nu ska jag kurera mig som bara den..

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Nej stackare:/ Krya på dig!



/E

2009-12-28 @ 23:37:48
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0