Pengar gör en visst lycklig

Var i forum och letade julklappar idag, men hittade mest saker som jag själv vill ha, bl.a koftor på gina, jeansleggins på vero moda, träningskläder ( något jag måste ha ) sen var det hundra saker till jag vill ha, haha! Men på mellandagsrean ska jag unna mig lite nytt fräscht att ha på mig, har känt mig lite sliten på sistonde, inte orkat bry mig vad jag har på mig eller hur jag ser ut, håret ser ut som en risbuske ( vägrar gå till frissan ) .. jag skulle vilja vinna sisådär 100 miljoner just nu ;) eller just nu o just nu, det vill man väl alltid vinna. Den som säger att man INTE blir lycklig av pengar LJUGER. Man köper lycka såsom resor, saker, kläder, hus, bilar m.m.m Det kostar att bli lycklig.

Lite fint på Gina


Kommentarer
Postat av: Sandra (12år)

Hej igen:) söta tröjor:) eller vad man säger?. Aja hur mår du? ska du ta den andra sprutan? Jag var i stallet idag och tog jätte söta bilder på Dumla ochså la jag ut dom på bloggen ochså tänkte jag om du ville se dom. Syns kanske i helgen...

2009-12-07 @ 21:37:45
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Kan inte annat än hålla med, man överlever lixom inte utan pengar!:P



/E

2009-12-07 @ 22:19:46
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0