Nyårsafton närmar sig

Nyår närmar sig och det ska jag fira med nära och kära :D UTAN alkohol för mig, är ju nykterist. Tycker att det är sorligt att unga dricker sig fulla att de inte kan ta hand om sig själva, nyår vill man ju komma ihåg. Jag har inget emot alkohol så men att UNGA dricker, FULLA människor och sånt, det är det jag stör mig på. Jag kan festa och ha kul utan alkohol :) Jag är stolt över mig själv, att jag vågar vara mig och säga NEJ till alkohol. Många börjar dricka i tidig ungdom pga grupptryck, rädda att bli utanför m.m. Så är det även med rökning, sen är man fast och skadar sig själv. Jag önskar att jag kunde få ungdomar att få bättre självkänsla, att våga vara sig själva och att våga säga NEJ. Att vara trygga i sig själva, för det är oftast de osäkra människorna som blir de "tuffa och coola" .


VÅGA VARA DU :) Stå på dig, tro på dig själv, visa att du är en stark person :)


Jag hoppas att ALLA får en underbar nyårsafton!

Vad har ni för planer för nyår ?


Jag ska vila upp mig nu den sista dagen innan nyår så att jag hinner bli frisk. Jag vägrar ligga här och vara sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0