Nikki Listar

Tänkte att jag skulle skriva en Nikki Listar :D det var ett bra tag sedan så here we go...



Snö
- I år har vi haft mycket snö, och SNÖ på julafton :D  så himla mysigt! Snö ska det vara på vintern, mycket snö :) Än så länge har jag inte lyckats halka, men det kommer väl.. Blä :P

Massagedyna - åhh den är helt underbar, jag bor rent ut sagt i den, massage precis när man vill ha det, slippa tjata på pojkvännen hela tiden ;)

Lavendel
- Helt klart den underbaraste lukten som finns, jag bara älskar den :D

Pälsjackor - Fejk ska det vara. Snygga och mysiga, längtar tills jag får ha min nya jacka på mig :)



Thailandresan - Vad ska jag säga, jag mår BAJS över att vi inte ska till Thailand. Vi skulle ha varit där om en vecka. Jag kan inte sluta prata om det, jag påminns hela tiden. Läste nyss det senaste inlägget på Nikki listar, där hade jag skrivit om att jag ska till Thailand snart m.m. Åhhhhhhhhh :( Jag vill boka nästa resa dit!!!!!!!!!!!

Min risbuske
- mitt hår såklart, vad ska jag göra med det?? slitet och tråkigt som fan. Jag är sugen på att locka det. Färga ska jag absolut INTE göra, jag har lovat mig själv att aldrig mer göra det så, och det måste man ju hålla..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag använder också ordet BAJS, love it :D

2009-12-27 @ 21:19:08
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Missa inte Jaquelines otroliga grymma goodiebag som hon lottar ut med Göörsnygga saker :) Kolla in tävlingen här:



http://jroom.blogg.se



Tävla du med !

2009-12-27 @ 22:07:17
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0