Mysigt med en brasa

Sitter här hos mamsen och kollar på Bonde söker fru, dom är just nu utomlands och jag sitter här avundsjuk, vill också åka till värmen ju. Längtade speciellt idag då jag frööööös, har fortfarande inte fått upp värmen, brr. Nu skulle det vara mysigt att sätta på en brasa och dricka varm choklad. Är sugen på att köpa en "fejk" brasa hem till oss, orkar inte vänta tills man flyttar :P tänk att ligga där framför brasan med något smarrigt att äta, tända ljus och rökelser runt om och bara låta tankarna sväva, pussa på en älskling <3 Myyys.


Som ni kanske märker så tog det här inlägget lång tid att skriva då jag tittar på tv samtidigt, så nu kollar jag på Paradise Hotel, parsermoni ikväll ju, spännande spännande. Efter det är det dags att ta på sig ytterkläder och gå ut med Mexx i kylan, ser inte fram emot det men måste man så måste man, skönt att det inte är bläcksvart ute, snön gör ju så att det är ljusare.


Ska se vidare på Paradise hotel nu, hörs snart!



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Brasa är så mysigt:)

Såg en fiffig fakebrasa på clas olsson förut, som ger värme och brinner;P första gången jag såg en sån:P

/E

2009-12-17 @ 22:03:18
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0