Min nya bloggplats

Godmorgon tänkte jag precis skriva men klockan är ju fyra. Har fixat och donat hemma och fixat med mina nya saker jag fått. Fick en hel del saker till lägenheten så jag har möblerat om lite. Just nu sitter jag på min speciella bloggplats samtidigt som jag får massage med värme, Aaaahhh kan det bli bättre. Jag tror t.o.m att man kan ha den på sätet i bilen ;) skönt om man ska på långresa, perfekt till Ullared nästa gång ;) Hihi!


Annars då, ska snart göra lite käk till mig, sen ska jag bara mysa resten av kvällen, mysa och se på film och blogga såklart =)

Min nya bloggplats ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

shit vad skönt jag vill testa :D

2009-12-25 @ 16:53:20
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0