Längtar tills imorgon

Gud vad jag längtar tills imorgon, FREDAG och helt klart den bästa och mysigaste dagen på hela veckan, först att få sakna älskling hela dagen, sen det vi alltid gör, lagar god middag tillsammans, tända ljus, massor med godis, film och MYS. Så ska det vara varje dag ju, ska börja införa det, eller ja iaf flera dagar i veckan :D Fast då kanske man inte uppskattar fredagen så mycket som man gör nu. Åhhh vad jag längtar!


Annars då, är barnvakt och ska snart bege mig hemåt för några timmars sömn, imorgon ska jag upp tidigt. Har två möten att gå på och lite sånt.


Nu ska jag ta Mexx på en kvällskiss, är inte sådär jätte sugen på att bege mig ut i kylan, men måste man så måste man... Brrrrrr!!!


Föresten, min statistik ar stigit enormt på två dagar vilket är roligt :D blir bara lite chockad, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0