Julmatslagningen är i full gång

Julmatslagningen är i full gång är hemma, jag är precis klar med mina hemlagade köttbullar ( Jätte goda ) blev väl hundra stycken skulle jag tro så det kommer bli mycket rester eftersom att vi bara är två personer ;) Sen är prinskorvarna och potatisen klar, omeletten står i ugnen och gräddas, ska snart ta itu med ägghalvor med majonäs och svart rom på och sen ska jag göra en rödromssås och en annan. Sen massor med annat gott =D Vill få så mycket klart som möjligt innan älskling kommer hem från jobbet, så det ända han behöver göra är att fixa julskinkan och pussa på mig :P hihi.


Har riktig julstämmning här i min ensamhet eller ensam och ensam är jag ju inte, kissarna är här. Money sitter nedanför mig och glor och Geisha är ute och busar i snön, nu sitter Money i knät ;) hehe. Dom ska också få julbord ikväll såklart, massor med gott från djuraffären. Bara bra mat åt dom. Ska snart fixa dom fina, klippa klor och lite sånt.
Här har vi en buse i snön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0