Jag vill bort, bort till Thailand! Föralltid ?

åhhh vad jag är avundsjuk på söta Foki som just nu befinner sig i Thailand, och inte nog med det, hon är på dom platser jag själv har varit på. Längtar verkligen tillbaka dit :( Att ställa om sig och inse att jag inte kommer att åka till Thailand om några veckor som var bestämt är tufft, speciellt när man i ett års tid gått och längtar, pratat om det och allt .. Men vi har redan nu planer på en resa dit 2010 och då blir det en månad minst. Kanske för gott ?


Om jag ska vara ärlig så är jag trött på att bo i Sverige av några anledningar. Jag skulle mer än gärna vilja flytta till värmen för gott, bara jag får bra standard m.m.. Hehe! Ja man vet aldrig vad som händer i framtiden. Livet är till för att njuta och vara lycklig, right?


Men å andra sidan älskar jag ändå Sverige. Det gör jag, men ibland vill man bara bort.. Dit man blir lycklig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

mäh du får inte lämna mig här! :(

2009-12-15 @ 09:21:27
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0