Jag måste gnälla av mig, sorry :P

Pallar knappt att blogga idag då jag inte mår så bra, den jäkla medicinen mot urinvägsinfektion gör så att jag mår fruktansvärt illa och är yr i huvudet, så fort jag reser mig är det rena rama karusellen. Bajs! Tycker lite synd om mig själv. Detta har jag inte tid med ju, har massor att göra. Men jag får helt enkelt ignorera det och göra så gott jag kan. Jag är lite sugen på att sluta äta medicinen för nu gör det inte ont längre av att kissa men jag antar att det är väldigt korkat. Känner mig som en knarkare om jag ska var helt ärlig. 7 tabletter om dagen är lite väl mycket =(


Måste gnälla av mig lite innan jag sätter igång :) nu ska jag sätta på lite julmusik och få lite julstämning. Positivt tänkande är den bästa medicinen :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

men ush vad mycket tabletter du måste ta :( jag tycker det är drygt att ta 3 tabletter om dagen ^^

2009-12-23 @ 09:58:49
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0