Indisk middag

Sitter hemma hos mamsen och dom nu, här är hela huset fullt med folk för tillfället. Älskling och jag ska äta middag här ikväll för att fira Bs födelsedag, det blir indiska köttbullar, en räkrätt, goda indiska såser, naanbröd och ris. Det ska bli smarrigt då det är min favoriträtt när det gäller indisk mat. Mums! Har inte käkat någon lunch idag för att kunna äta mer till middag. Hehe, man passar ju på ;)


Ska passa på att ta receptet, maträtterna vi ska äta heter Kofta Korma (indiska köttbullar) och Jinga Machee heter räkrätten, ena såsen heter Raita. De här maträtterna kan jag rekomendera STORT.


 

Jag uppdaterar senare med bilder från middagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0