Här lagas det mat

Fick veta idag att en gammal kompis är gravid och ska få bebis i sommar, Grattis gumman. Alla blir gravida lite här och där och själv väntar man på att storken ska knacka på. Vill helst ha ett sommarbarn då, men man får ta det som det kommer.. Känns som att min kropp bara går och väntar nu och att den säger till mig att jag är redo, vi är redo. Spännande!


Annars då, sitter här i köket och bloggar, det lagas indisk mat för fullt, luktar gott men inget ögonen tycker är kul. Det svider som fan, ser ut som att familjen sitter här och bölar ihop. Hehe. Riktigt ont gör det. Värre än att hacka lök om man säger så. Jag reagerar mest som vanligt, är ju rätt så känslig av mig..


Jag hemma hos mig igår, fastnar inte på kort idag tyvärr..


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Fick också reda på att en bekant ska få barn, dock är hon 93:a, lite väl tidigt kanske:P



Svar: ja:)

ja men verkligen!:)



/E

2009-12-19 @ 17:46:01
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0