Gårdagens mini julafton

God Morgon

Innan jag berättar om dagen så tänkte jag berätta om gårdagen då det inte blev så mycket bloggande. Jag hade fullt upp med julmaten innan älskling skulle komma hem, hann göra klart allt vilket var skönt och jävlar vad gott det var, fan vad grym jag är :D Hehe! Vi firade våran lilla julafton igår då vi ska vara hos våra familjer idag. Men iaf. Vi åt god mat, snackade massor , myste och spelade bingolotto, jag var såååååååååå nära att vinna jackpotten :( Buhuu.. Det blev självklart massor med godisätande, Aladdin och noblesse är ett måste på julen, vi fick även en stor chokladask av älsklings mormor :)

Sen var det dags för julklappsutdelning, kissarna var med och fick sina julklappar med. Bollar och godis som dom älskar :D Av svärföräldrarna fick jag ett spakit i lila (som jag ÄLSKAR) och en jättefin handduk som ska bli min spahandduk nu :) Sen fick jag jättefina julklappar av älskling pälskling. Fick sims 3 som jag ville ha, en lila morgonrock och sedan ett britney spears kit med parfym, bodylotion och läppglans :D TACK TACK TACK, fick även en slant av pappa i julklapp :D TACK TACK TACK :D Kan det bli bättre :)

Så det blev mycket sims spelande i går :D man blir ju lätt beroende ;) Just nu bor inte min sim så fint, ska försöka att inte fuska :D ska jobba mig upp :P Hehe, det kommer att ta tid, men det är roligare så =)

Just det, vad fick älskling av mig då, jo en slant att shoppa för på mellandagsrean :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh låter som en perfekt kväll :D



God Jul världens bästa storasyster<33

2009-12-24 @ 09:51:29
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 13:34:53
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0