Fina kylskåpsmagneter

Äntligen har jag bytt ut mina julmagneter som jag har haft året om nu till dessa fyra. De kostar 20 kr på Inn och Finn. Finns även fina magneter på Mique.. Gillar dessa, speciellt den med chokladen, den är så mig :P "choklad, nu ser du den, nu ser du den inte" på de andra står det "Jag gillar de små sakerna i livet.. Skor, väskor, smycken" Vem gör inte det som tjej ;) "ordentliga flickor skriver dagbok, dåliga flickor vill inte lämna några bevis" Ja bloggen är som min dagbok :) " Håll fast vid din man, han blir kanske "inne" igen".. Vill köpa flera =D

Örhängen är som strumpor för mig, de försvinner hela tiden...

Jag har svårt att hitta böcker jag tycker om, när jag väl gör det kan jag inte sluta läsa fören jag läst ut den :P

Nu ska jag äta soppa som älskling har gjort, det är bara att tvinga i dig så att man blir friskare fortare!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vilkaina magneter, och örhängen:)



/E

2009-12-29 @ 15:00:15
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0