Eriks Flickvän på Idol

Det har varit mycket skriverier om Eriks flickvän som gick upp på scenen när Erik vann Idol. Tänkte ge min åsikt om det hela. Visst jag reagerade på att hon tog väldigt mycket plats där och stod för länge, hon borde ha gått ner och låtit Erik få sin tid, jag hade också gått upp där om jag var i samma situation men jag hade insett när det var dags att kliva ner. Men det jag blir upprörd över är alla jävla "mobbing" sidor som skapats på bl.a Facebook, där är det ren mobbing vilket gör mig förbannad. Det är inte rätt att klanka ner på en människa så pass mycket som vissa gör.


Vafan har man inget bättre att göra än att hata en person ? tydligen inte, vilket jävla liv ni måste ha, men det bottnar väl i DÅLIG SJÄLVKÄNSLA från dessa eftersom att de måste trycka ner någon annan. Skapa jävla hatgrupper på facebook... Shit säger jag bara.. GÅ VIDARE, Bry er om människor ni älskar och bryr er om istället för att lägga ner tid på en person ni inte ens känner.. Jag är så jävla trött på mobbing, skitsnack m.m. SUCK!  Väx upp!


Jag reagerade för stunden, men sen släppte jag det.

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Håller med, jag hade också gått upp och sagt grattis men när han släppte henne och gick åt sidan för att sjunga så kunde hon ha gått ner;P



Svar: Tack:)



/E

2009-12-15 @ 08:41:56
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tycker det var gulligt av henne men liksom kanske borde hon gått ner men gjort är gjort move on people!

2009-12-15 @ 08:44:03
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: ja:)



Åh tack:) vi bor ganska mysigt faktiskt, nära vatten och så:) men jag bor ju hemma än så när jag flyttar kommer väl jag bo i en lgh jag med;P och då är det inte lika mysigt:P iof slipper man skotta då;)



/E

2009-12-15 @ 09:02:26
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Emma

hoppas jag med!!



Jag fattar inte en sak, vafan tjatar alla om Eriks flickvän förr?



kram



2009-12-15 @ 10:47:59
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0