En mysig fredag

Har haft en UNDERBAR fredag, det började med att vi drog på luciatåg på systers dagis, åhh hon var så himla gullig i sin tomtemor dräkt och sjöng med :) det var hur mycket folk som helst och till slut såg Flisan oss och sken upp som bara hon kan ;) min lilla smilie. Efter det drog vi och köpte lite godis innan det var dags att åka och bada. Nästan hela familjen var med, Flisan tyckte att det var så roligt, det var riktigt kul att ha med henne, hon blev så glad när jag sa att hon skulle få åka och bada, sötnosen, hon ÄLSKAR att bada så hon blir lika glad varje gång! Jag och Flisan drog dock lite tidigare för jag skulle skjutsa älskling till hans julbord.


Efter det drog jag och Flisan hem till mamsen och resten av familjen kom efter en halvtimme så käkade vi mammas hemlagade lasange och sallad och hade myspysigt. Kollade på idol där innan jag begav mig hemåt och här sitter jag nu i min ensamhet och kollar på finalen av IDOL, Heja erik :) Den här gången blir det en etta man kommer ihåg, i hope, många som har kommit etta har inte synts så mycket i tv eller radio, nästan ingenting, då är det mer dom andra man ser,tvåan osv. Okej undantag från Kevin då :)


Min söta syster ♥

Mexx som alltid hoppas på att man tappar något när man käkar ;)

Okej, vart fan tog min överläpp över? jag lovar, den finns där haha :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

kevin är bäst<3

2009-12-12 @ 20:45:42
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0