Eftermiddag med mamma

Nu får jag lägga av med att shoppa, fyfan vad jag har shoppat nu på mellandagsrean, eller ja jag tycker att det är mycket, får lite smått ångest samtidigt som man tjänar på att shoppa på rean, behöver inte köpa kläder nu på länge. Har sammanlagt köpt 2 jackor, 2 jeansleggins, 6 eller 7 toppar, 2 bhar och lite småsaker. Åhhhhhh!!! Nu får jag spara de stackars ören jag har kvar, haha! Jag har iaf bra koll på ekonomin och jag får inte ha under en viss summa där så.. Sen har jag inte shoppat kläder på flera månader, och det är faktiskt duktigt av mig så jag förtjänade det här?!?!


Men men, jag hade iaf en SUPERDUPER trevlig eftermiddag med min kära mor. Hon var extremt rolig i omklädningsrummet att en tjej började as garva och berömde min mamma till mig haha, lite roligt ;) Vi gick i alla möjliga affärer och vi hittade en jättefin klänning mamsen ska ha på sig imorgon på nyår och alla "tillbehör". Hon kommer att vara supersnygg helt klart. Jag kommer också att vara skitsnygg :D massor med LILA :D slänger in en dagens outfit innan vi drar imorgon :) paaaaaaaarty!


Vi avslutade dagen med gotta på Wayne´s. För min del blev det pannkakor, Yummi!

Ska snart visa dagens köp, inget intressant men iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0