Min egen tomte i år :)

21 dagar kvar till den mysigaste högtiden på året. Har inte köpt en enda julklapp än, men nästa vecka får jag ta itu med det. Får tänka om nu eftersom jag hade räknat med att köpa allt i Thailand men eftersom att jag inte ska dit nu så får jag köpa allt i Sverige. Får dra med mig tjejerna till stan för julhandling. Frågan är vad man ska köpa? Eller så skiter jag i julklappar i år och köper till mig själv i stället, så borde det nästan vara så att man slipper ångesten, stressen o allt, man får en slant var som man köper till sig själv, desutom får man ju exakt det man vill ha ;) Bra ide va, något man ska satsa på i år! Så nu var det löst "ler"



Jag är min egen tomte i år


Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Love U TOOOOOO! Jag är ledsen att jag inte kan ses i morn :C. Ni kan inte komma till stan va? För jag kan ses om vi ses i stan. PUSS!



Då kan vi ju julshoppa i morn :)! kom igen!

Men knasis man kan inte va sin egen tomte :P! Roligt ritat :)

2009-12-03 @ 15:50:10
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0