09 - 12 - 26

God Morgon!

Annandagen idag och det ska firas med familjen och släkten. Men innan jag berättar om det tänkte jag berätta om gårdagen. Jag fixade och donade här hemma och gjorde myspys, tände massor med ljus och rökelser (min drog) Vi fick finbesök av Micke och Emma, de bor inte i Sthlm så det blir inte att man träffas så ofta vilket är tråkigt :(, vill ses MER JU.  Micke, jag och älskling har kännt varandra i 7 år nu och MER ska det självklart bli ;) Emma var första gången jag träffade och gillade henne med detsamma, jätte gullig tjej :) Jag är expert på att läsa människor, så jag märker rätt så fort hur en människa är och så vilket är bra ;) (då slipper man slösa onödig tid på folk!!! ) Hehe! Ärlighet varar längst eller hur?!?!?


Vi blev totalt sju stycken här och kollade bl.a på Paranormal Activity, blev lika rädd denna gång, eller rädd och rädd kanske är fel ord men hoppade till. Det blev en del snack och skratt och självklart blev det svull av gotta :D det kan man inte få nog av :)


Jag trodde att jag skulle ha problem med att gå upp imorse men jag gick upp tidigare än jag skulle och är rätt så pigg. Har städat lite och så (i just love it) så nu är det tipptopp hemma och jag kan lämna hemmet med gott samvete.


Som sagt, annandagen idag och jag ska snart ta en långdusch och fräscha upp mig lite. Har blivit rätt blek på sistonde, vet inte om det har med all jävla medicin man proppar i sig men IDAG är sista dagen av medicinen för urinvägsinfektion vilket är SKÖNT. Mår skit av dom.. Men men, ska kleta på lite bus sen så man får lite färg :) På tal om att vara brun, idag är det en jobbig dag på ett sätt för om en vecka skulle jag ha varit i Thailand, känns SKIT rent ut sagt, ååååååååååh FAN FAN FAN.

Men idag ska jag vara glad och mysa med nära och kära =)

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Hoppas att det blev en bra dag:)

Du är inte ensam om att vara blek;P



/E

2009-12-26 @ 21:38:33
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!

2009-12-27 @ 01:13:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för i Fredags, det var riktigt mysigt.. Vi får se till att träffas snart igen=) Kram Emma

2009-12-27 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0