09 - 12 - 13 LUCIA

God Morgon sötnosar!

Lucia idag och elva dagar kvar till jul :D Mysigt! Funderar på om älskling och jag ska baka lussekatter idag, helt klart den godaste "bulle" som finns. Sen ska vi fixa lite här hemma.. Måste även fixa i förrådet och rensa bort massor med skit, det är helt proppat där, förstår inte att vi kan ha så mycket saker, hehe! Skulle behöva åka och slänga saker också, såsom ett badkar som ingen verkar vilja ha ? kanske lägga ut det på blocket och få en slant. Får se, orkar inte ha den längre då den bara tar plats. Sen den gamla tvättmaskinen, just det, våran diskmaskin kan man också lägga ut, inget fel på den :) Eller kanske ge bort det till någon behövande och göra en god gärning, gillar ju att göra andra glada så ;)


Men som sagt, Lucia idag, vi var redan på luciatåg i fredags på dagis, det var några bebisar som hade tomtedräkt på sig, det var sååååååååå himla sött. Var inne på H&M igår på barnavdelningen och hittade MASSOR med söta kläder, jag längtar efter barn och har gjort det ett bra tag nu. Jag sitter är och väntar på storken, du kan komma nu ;)


Nu ska jag pussa lite på älskling i hopp om att han går upp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0