09 - 12 - 11

God Morgon!


Favoritdagen är äntligen här, FREDAG :D innan jag berättar om planerna för dagen måste jag ta upp två drömmar. En var RIKTIGT OBEHAGLIG, hyresvärdarna skulle kolla så att allt var bra i våran lägenhet och allt såg bra ut innan dom drar ut spisen, där fanns det MASSOR med djur som kröp, först var dom jätte små men sedan kom det en kackerlacka också och det var ingen vanlig kackerlacka utan en som förökar sig skitfort så dom sa att det kommer att krylla med kackerlackor här. Alltså FYFAN vad vidrigt. Inte nog med det, jag springer in i sovrummet så fort jag bara kan, men där var det miljontals med skalbaggar. Jag får riktig PANIK och är så jävla äcklad, så ni kan tänka er att jag blev glad när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Blir dock påmind av drömmen när jag ser köket, men där finns inga djur. De ända djuren som finns här är våra katter ;)


Den andra drömmen var att vi var i badhuset hela familjen och vi sket fullständigt i systers luciatåg. Jag skulle träningssimma men där var alla nakna och väldigt störiga så jag börjar skrika på dom. Och inte nog med att jag drömde om småkryp i hemmet, utan jag ser massor med larver i bassängen. FYFAN!


Tack gode gud att det bara var drömmar, det var inga roliga om man säger så! Nu ska jag försöka glömma dom...



Så, Fredag idag, den bästa veckodagen, men den blir inte som vanligt med fredagsmys utan jag blir ensam hemma ikväll, men jag ska mysa till det med ljus, godis och Idolfinalen. Men först har jag lite ärenden att uträtta, ska till banken och fixa lite, skönt att äntligen få fixa det :D efter det ska älskling och jag ta en fika innan jag ska på min systers luciatåg på dagis, tror hon skulle vara tomte ;) gullungen, ska ta massor med bilder som vanligt. Efter det ska jag och familjen bada, roligt värre, så det blir nog en hel del vattenruschbaneåkning för våran del, jag vågar t.o.m åka den läskigaste nu hehe ;) det trodde jag inte om mig själv, jag som är rätt feg av mig, kommer ihåg när jag skulle åka den, jag stod i valet oc kvalet om jag skulle det, men sen gjorde jag bara det, o jäääääävlar vad rädd jag var hahahaa ;) ville bara få stopp på farten.


Vad ska ni göra idag då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0