Det var snällt av honom :)

Som ni ser har jag pillat lite med designen här i bloggen, det jag vill få fram är en stilren, enkel och bra navigerad design. Den börjar bli bra men är inte riktigt nöjd, men får fortsätta imorgon, ska snart kolla på Paradise Hotel som vanligt. Efter det blir det att krypa ner i sängen då man blir tvingad att gå upp tidigt imorgon, vill inte vara för nyvaken när värdarna kommer och kollar ventilationen. Vet inte om det blir träning i morgon bitti eller om jag gör det imorgon kväll då jag även kanske ska simma. Kan inte träna för mycket nu då jag bara har klippkort, får ju mitt årskort i januari..Blä!


Hehe måste bara berätta om när jag skulle posta ett par väldigt viktiga brev, sprang in på OK och köpte frimärken oc frågar han som jobbar när posten går nästa gång. Han säger då att brevbäraren håller på med brevlådan en bit bort, jag lägger benen på ryggen, men när jag kommer ut så sätter han sig i bilen och jag springer som en galning i hopp om att jag ändå hinner, och det gör jag, han såg nämligen att jag kom springandes och väntade. Sjysst! ibland kan man ju önska att busschaufförerna också var lika snälla, men icke då. Ärligt talat tror jag dom njuter av att se folk missa bussen på sekunden.


Nu blir det Paradise Hotel.. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0